vardags tänk!


jag har tänkt på folk som säger att dom ska ta livet av sig!
Om dom känner så, varför gå runt och säga så. man gör ju bara dom andra oroliga och ledsna.
Jag tror att folk som säger att dom ska ta livet av sig är väldigt osäkra och inte har det bra hemma. T. ex. att de inte får så mycket uppmärksamhet hemma, så dom säger det till sina vänner!
Så självaste grejen är att, om man går ut med att man ska ta livet av sig. så tror jag det är bara för man är osäker och vill ha uppmärksam het!
Jag skulle gärna vilja hjälpa människor som har sådana problem, att dom ska få hitta sig själv och att dom vet att dom betyder väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: elina

nopp, det gör jag inte men jag kan om jag vill! Men måste vara 18 :(

2010-05-19 @ 17:02:21
URL: http://elinaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0