Things are not like it was about 5 years ago!!


jag lever inte i det förgångna med det har börjat komma upp mer och mer, jag vill ha kontakt med dig men ändå inte. Vi har så fina minnen men det finns lika många ledsna minnen!
Jag vet att du inte mår helt bra, men du gör en av dom viktigaste dagarna i mitt liv till skit, det började bra men slutar med att du ignorerar mig helt totalt.
Du sätter en annan person framför mig på min egna dag! det kanske inte syns med jag blöder och gråter inombords. Jag försöker hålla inne tårarna med klarar inte det länge till!!

Jag är inte som ja va för 5 år sen, du kan inte bestämma över mig mer, jag har mina egna synpunkter och min egna vilja. Och det måste du lära dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0