toalettborste krig!!

Gör pannkakor tills i morgon! Mitt arbetslag ska ha friluftsdag, så jag ska GÅ till rosenlund! haha , det ska bli kul! Tilia, sofie och Olivia, det komemr vara sjukt kul! Vi har sjukt go humor! kanske lite speciel humor, men väldigt rolig humor!

Gud vad dålig musik jag lyssnade på innan! typ Infinity, kommer ihåg att man försökte vara cool. Så man var inne på rasterna och sminkade sig, gick från skolan och köpte godis så lärarna fick damp på en! Haha toalettborste krig, med några kompisar! när jag skulle köra in den i doms ansikte så kom min förra lärare och dampade på mig! Goda tider det, men nu har man växt upp lite i allafall!


glöm inte att rösta på mig!
http://mammmasflikka.blogg.se/2010/march/suuuuuper-tavling.html?_tmp=8c5727f1cac1177f3161f8b4c39ff7e9958d3477


Kommentarer
Postat av: dinmamma-.-

fyfan vilka tråkiga tider-.-

2010-03-07 @ 15:29:34
Postat av: Anonym

bara för vi har haft roligare tider än din ' dinmamma'

haha skaffa dig ett liv pluutten ;)

2010-03-14 @ 10:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0