en börda för henne!

Att varje dag i hennes tonårsliv skulle vara en börda för henne! Det hade hon aldrig trott. Att varje dag när hon kom till skolan var det första hon fick höra att hon inte dög, att hon var dum i huvudet. Men det dem inte förstod var att hennes självförtroende krympte för varje dag!
Även fast det bara var ord så betyder det inte att hon bara försvinner! Man kan förlåta men inte alltid!

att allting ska vara så jävla svårt för människor att förstå! När man säger sluta så vill man att dom ska sluta! Men det verkar som att vissa är döva!


( om du har något negativt du vill säga, håll tyst! )

Kommentarer
Postat av: elin

om det är någon som har nått att klaga på om dig , så kommer dom få med mig att göra! haha..

nejmen gumman ja älskar dig till 10000% & ja finns alltid här om du vill snacka, det vet du (L)

2010-03-02 @ 14:16:11
Postat av: Tilia

Hej jag gillar din blogg, därför har jag nominerat dig till min tävling! säg åt alla att gå in och rösta på just DIG! (www.mammmasflikka.blogg.se)



lycka till! :D love ya!

2010-03-02 @ 21:31:02
URL: http://mammmasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0